justadream-12

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

-.-

Av charlotte koutonen - 13 september 2011 16:00

Åkte till skolan vid typ halv 10 idag var där en timma knappt de , Sen for man hem till Älsklingen va hos han typ 10 min knappt de sen for  vi ^^hem till mig^^ men nu har  han åkt och jobba stackarn helt utkörd men som tur är har han semester en vecka från i morrn :) , Fick nyss höra att pappsen maby is coming home soon yeah saknar honom så jävla mkt :) så ja håller tummarna på det , ja mer då? ska se om man får tid att åka till h-sand och träffa evelina någondag saknar henne oxå grymt mkt love u sweetheart <3 . jo ja ska juh fan börja övningsköra shit stackars bilen -.- men men vi får se hur de går  , :D

 

asså shiiiit finns inget att skriva juh fett boring aja shit the same ska käka nu sen får vi se kanske drar till  älskling ikv , aja bye bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av charlotte koutonen - 27 september 2011 20:31


 '''Mongo'' yeah'' jaha vad ska man skriva? idag väckte älsklingen mig han hade gjorde frukost så j*vla gott var de , han är jätte söt min älskling sen satt vi och pratade ett tag sen la han sig ,åkte till skolan satt mig vid datorn rökte innan lek...

Av charlotte koutonen - 27 september 2011 11:09

      Kristian  Uhlin Bladh , Jag älskar dig hjärtat inga ord kan beskriva mina känslor för dig du är helt underbar kommer aldrig att lämna dig<3       Lars Johannes Koutonen : älskade pappa förlåt för allt ja fattade inte att de var sant n...

.

Av charlotte koutonen - 12 september 2011 16:19

Är det de här jag vill?Är det de här jag vill livet ut?Är det här jag?Är det här min stil egentligen?Är det här meningen att det ska hända?Är allt de här på skämt eller är det på riktigt?Oja just nu är det här min livstil, min lycka, min smärta, min ...

Presentation


tjabba lotta heter ja . ja är en upptagen lite dryg sak hejdå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards